tenoma.blogg.se

Hej! Här på Tenoma så vill jag hjälpa dig som har problem hemma, med nån kille/tjej, vänner eller vad mer man kan ha problem med. Jag finns för att ni ska kunna prata ut med någon och kunna vara anonyma, ni kan fråga saker och jag kommer att hjälpa er så gott jag kan. Så fråga på i kommentarsfältet så ska jag börja svara direkt!

Det bästa som finns är att hjälpa människor, därför vill jag hjälpa er!

Publicerad 2012-07-04 18:28:35 i Allmänt,

 
Hej! Jag är en tjej född år 1997 som drömmer om att bli terapist/psykolog. Enligt mig är det bästa som finns att hjälpa andra människor, och just därför så tänker jag öppna den här bloggen där ni har möjlighet att anonymt berätta om era problem eller fråga frågor om killar/tjejer, tonår, familjedraman, vänner osv. Själv är jag ganska erfaren av alla dessa kategorier och hoppas kunna hjälpa er med alla möjliga problem. Nu är det bara att börja skriva och fråga i kommentarsfältet så ska jag även börja svara direkt, ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-07-04 19:31:00

Måste fråga, blir bara så nyfiken... Inget illa menat, men hur ska du som bara är 14-15 år gammal kunna ha livserfarenhet nog att hjälpa andra med tonårsproblem etc? Du är ju bara barnet själv! Känns mer rimligt att börja fundera över sånt om 15 år från och med nu. Visserligen bra att du anser dig själv vara en god lyssnare. Det värdesätts ju alltid högt.

Svar: Jag vet att jag inte är så gammal, men jag kan mycket och har lärt mig mycket dom ¨"få" åren som jag levt. Jag hjälper ofta mina vänner och vet att jag är ganska duktig på att hjälpa andra. Och somsagt så är det här bara något jag vill prova och kanske förhoppningsvis kan lära mig av. Detta är bara ett steg på vägen så att jag kommer vara ännu mer erfaren när jag är 30. Så att jag inte startat från noll då liksom. Dessutom tror jag att jag kommer att kunna hjälpa tjejer/killar i min ålder eftersom att jag själv är där och vet hur det är att vara 15. Kram!
None None

Postat av: Det finns andra

Publicerad 2012-07-04 19:46:20

Hej!

Tack för din kommentar. Vi kommer tyvärr inte att godkänna den då vi ej tillåter reklam. Lycka till med ditt projekt.

Vänliga hälsningar
Det finns andra

Svar: Tack så mycket!
None None

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-07-04 20:03:02

Vilken bra blogg! :)

Svar: Tack! :)
None None

Postat av: M

Publicerad 2012-07-05 18:52:37

Jag tycker inte du ska bry dig om någon tycker du är för ung för att hjälpa andra. Åldern spelar inte stor roll när det handlar om att vara ett stöd åt någon eller ge någon en annan syn på en situation. Det handlar om vilka erfarenheter man själv har och om man är klok eller ej. Jättebra idé av dig tycker jag!

Svar: Tack! Det betyder mycket att du tror på mig och min idé. Jag håller med dig helt och hållet om att åldern inte spelar någon roll. Kram!
None None

Postat av: Ida

Publicerad 2012-07-05 22:00:36

Vad fint att du vill hjälpa människor :).

Svar: Kram
None None

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-06 00:55:18

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)
-
Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)
-
Har även en tävling där du kan synas framför 500-600 läsare! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank.html#comment (direkt länk)
-
Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

Svar: Fin blogg! Lycka till med allt!
None None

Postat av: Bodypalace

Publicerad 2012-07-07 18:13:41

Jag tycker också om att hjälpa folk, kika in ;)

Svar: Vad roligt!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela